Feedback sessies: meer klanten met betere content


Op een consistente en onderscheidende manier zichtbaar worden, waardoor klanten moeiteloos op jouw pad komen..
 

Ik zie veel ondernemers VASTLOPEN door uitstelgedrag, faalangst & perfectionisme..
Ze blijven social media-posts en nieuwsbrieven voor zich uitschuiven of delen cliché quotes op Facebook en Instagram, waardoor ze niet onderscheidend zijn en stilstaan..

Heb jij hier ook last van?

Dan heb ik voor jou een extra dienst toegevoegd: de maandelijkse feedback sessies!
Dit levert je op een consistente manier mooie verhalen op die je doelgroep aanspreken.

Het noodzakelijke duwtje in je rug, de stok achter de deur..
Zodat je nieuwsbrief en sociale media-kanalen interessanter en urgenter worden voor jouw klanten. En jij meer sales maakt.

Continu rijke content

Niet 1 keer, maar continu en consequent rijke authentieke content delen..
Google is er gek op, en zal je hoger gaan waarderen in hun zoekmachines!

Denk aan de wet: ‘Nothing beats consistency’

 
Bij deze sessies ontvang je voor een vast maandbedrag 2x p/m feedback op twee ingeleverde verhalen.
JIJ bepaalt welk verhaal je indient. Daarop ontvang je professionele feedback en krijg je advies en tips op je tone-of-voice.

Zo verlos je jezelf van uitstelgedrag, krijg je consistente kwaliteitscontent, en groeit de betrokkenheid van jouw doelgroep.

 

Wat krijg je in de feedback sessies?

  • 2x per maand feedback op jouw verhalen
  • consistente kwaliteitscontent
  • meer zichtbaarheid
  • klanten die zichzelf herkennen, en je volgen
  • onderscheidende verhalen die raken
  • een hogere ranking op Google

 

 

Interesse?

Je kan kiezen tussen een kwartaal of half jaar abonnement.

Mail voor vragen en aanmelden: kees@keesjandijkstra.nl

 

 
 
 
 
 

 

Schrijven = als wijn proeven

‘Huh, wat bedoel je?’ zie ik je denken.

Een goed glas wijn beoordeel je op de kleur, geur, je proeft, en laat hem eens goed over je tong rollen. Je zet al je zintuigen open om de wijn op waarde te schatten.

Dat doe ik met taal. Ik laat woorden resoneren, kijk naar de doelgroep, en voel of ze bij deze lezer passen. Ik proef als het ware of de gebruikte woorden smaakvol en krachtig genoeg zijn. Of ze bij je passen, anders gezegd: of ze authentiek zijn. Zo niet, dan kiezen we andere woorden die beter aansluiten.  Onze kleurrijke taal heeft zoveel synoniemen!

Waarom is dit belangrijk?

Vakjargon en clichés zijn een probleem in de hedendaagse communicatie, zowel offline als online. Als mensen je taal niet goed begrijpen groeit het wantrouwen en de afstand, en keldert de kans dat ze klant zullen worden..

Klanten zijn namelijk niet dom, ze voelen gelijk of je ze begrijpt of dat je ze iets probeert aan te smeren. Of je hun problemen écht snapt.

Als je ze afschrikt met onduidelijk vakjargon (“we gaan dit borgen bij de stakeholders” brrr) ben je ze al kwijt voordat je überhaupt begonnen bent..
En toch zie ik dit nog bijna dagelijks. Er wordt vaak oldskool gedacht: we moeten indruk maken met belangrijke woorden.

Het is mijn diepste overtuiging dat je clichés ten alle tijden moet vermijden op je site, nieuwsbrief, blogs en social media-kanalen.

Je bereikt veel meer met woorden die bij JOU passen. Daarmee word je authentieker, geloofwaardiger, krachtiger en overtuigender. Zo onderscheidt jezelf op een originele manier zonder een ‘copycatter’ te worden.

 

 

Een boek schrijven

Droom je al járen van een boek, maar kom je geen stap verder?

Om mij heen hoor ik veel mensen die dromen over een eigen boek. Het is vaak een jarenlange wens die maar niet van de grond komt…
Een onvervuld verlangen. Ik weet hoe je je voelt, ik heb mijn boekenambities ook veel te lang uitgesteld. Eind 2015 heb ik na 2 jaar archief- en literatuuronderzoek mijn 1e non-fictie boek afgerond (online nog te koop: zie hier).

Het kostte bloed, zweet, tranen, zitvlees en doorzettingsvermogen. Maar ik kan zeggen dat het super voelt om zo’n lang gekoesterde droom te verwezenlijken! Voldoenend ook, om stapels met dozen te zien staan bij de uitgever, en om je eerste verse boek te mogen vasthouden..

De dag dat ik mijn non-fictie manuscript inleverde bij de uitgever was ik beretrots: het is me gelukt!

Dat voldane geluksgevoel voelde ik weer bij de daaropvolgende mijlpalen: het vers gedrukte boek in je handen (zie foto), je eigen boek zien liggen in boekwinkels en etalages, mooie reviews van lezers, veel bestellingen in de voorverkoop, een boekpresentatie vol lovende woorden, oud NAVO-baas De Hoop Scheffer die mijn 1e exemplaar in ontvangst nam..

Ik gun iedereen met een boekenwens dit bijzondere gevoel. Daar kan geen geldbedrag tegenop…
Ik help je graag de beslissende stappen te zetten, met je mee te denken, zodat jij dit ook te bereiken!

Schrijfexpert

Ik deel graag mijn schrijfervaringen met professionals die dezelfde passie voor schrijven voelen. Maar die ook -tig redenen hebben om er niet mee aan de slag te gaan.. Ik ken de excuses. Na mijn eersteling, zit er een tweede boek in het vat. Ondertussen werk ik met veel plezier met ambitieuze ondernemers die beter willen leren schrijven en help ze met de uitvoering van hun schrijfprojecten.

Ook ben ik druk met de ontwikkeling van een mooie MASTERCLASS, een combinatie van online en offline diensten. Omdat je schrijfoefeningen prima online kunt doen kies is voor een videotraining, met ‘live’ feedback omdat dat meer impact heeft. Uit ervaring weet ik dat het erg stimulerend is om met anderen aan een gedeelde passie te werken, creatief bezig te zijn, samen met woorden te spelen.

Het schrijfproces vergt een lange adem waarbij een steuntje in de rug geen overbodige luxe is: zo kun je samen blijven puzzelen, herschrijven en elkaars hoofdstukken ‘peeren’ en ‘tegenlezen’. Maar ik kan je zeggen, het is alle inspanningen waard. Zeker als je daarna met je boek op primetime TV voor 700.000 kijkers mag vertellen over de inhoud.

Schrijfvertrouwen

Misschien denk je: ‘er zijn zoveel schrijfcoaches, waarom zou ik voor jou kiezen?’
Door mijn jarenlange schrijfexpertise als academisch geschoolde verslaggever weet ik hoe je lezers boeit. Door ze vanaf de eerste zin bij de kladden te grijpen! Daarnaast heb ik het hele schrijfproces van A tot Z met succes doorlopen, bezit ik een diepe liefde voor onze taal en kan ik je met mijn enthousiasme en gedrevenheid op meerdere vlakken tegelijk ondersteunen: met je schrijfstijl, structuur, zitvlees kweken, maar ook met de gevoelswaarde van woorden.

En misschien nog wel het belangrijkste: met het overwinnen van mentale drempels en onvermijdelijke tegenslagen. Het mentale deel – ik noem het ‘schrijfvertrouwen’ – is in mijn ogen één van de belangrijkste aspecten om te slagen in het schrijverschap.

Nieuwsgierig?

Mail voor een vrijblijvende gratis (Skype)afspraak: info@keesjandijkstra.nl

 

“Vlot geschreven!”

“Prachtige illustraties”

boek-Weldaad-loont

Contactgegevens

kees@keesjandijkstra.nl
Instagram: Instagram
Twitter: @KeesJD
LinkedIn: LinkedIn